Girlsday 2018: Besichtigungstour der Uni (auf Bayerisch)

Veröffentlicht von am 26.04.2018, 11:42 | Kommentar

ITZ Gebäude der Universität PassauGriasd eich !

Fian heidigen dog hama uns an da Uni in Passau beim Workshop „Wie funktionirt ein Blog?“agmaid. Im Rahmen von dem Workshop hama noch a na Einführung ,wos fia Technik hinter am Blog steckt , de Aufgabe griagd an Beitrag über die Uni im Blog der Universität zum schreim. Nochdem uns vaschiedene Themenbereiche angeboten worn hand hama mia uns letztendlich fia a Campusrundführung von a na Studentin entschieden. Af dera Rundführung hama de vaschidenen Gebäude besichtigt wie zum Beispiel das Philosophikum , dabei hod uns de Studentin über ihre eigenes Studentenleben erzaid und uns dabei viele Bereiche und deren Verwendung erklärt. Unser Fazit is, dass ma mia uns guad vorstain kinnan dass ma af dera Uni rechd guad studieren kann weils a scheene Lage hod und af uns hod ois recht guad organisiert gwirkt. Mia kimma den Girlsday an da Uni bzw. den Workshop weida empfehlen, weils auf jeden Fall interessant war amoi ind Uni an Einblick zum griang und überhaupt wars rechd a scheena Dog!

Servus, eiere Girlsday-Teilnehmerinnen!!!

Kategorie(n): ,

Dieser Artikel wurde verfasst von Girls' Day.