Postgraduate Open Days am 3. und 4. Februar 2022

Veröffentlicht von am 31.01.2022, 17:33 | Kommentar

Herzliche Einladung zurPostgraduate Open Days 3-4 Feb 2022 virtuellen Master- und Promotionsmesse #pod2022 der Universität Passau!

An beiden Veranstaltungstage erwartet Sie von 9 bis 16 Uhr ein vielfältiges digitales Programm, an dem Sie bequem von zuhause aus teilnehmen können.

Informieren Sie sich zeitlich unabhängig in Videos und an virtuellen Infoständen über unsere Masterstudiengänge sowie zu den Themen Bewerbung/Einschreibung, Auslandsstudium, Promotion, Gründungsförderung und Nachhaltigkeit an der Uni Passau.

Verschaffen Sie sich schon vorab ab 31. Januar 2022 einen Überblick über unsere virtuelle Messe und merken Sie sich am besten schon den Live-Chat vor, an dem Sie teilnehmen möchten!

Postgraduate Open Days – 3-4 February 2022

Join us at the University of Passau’s virtual Postgraduate Open Days!

On Thursday and Friday, from 9 a.m. to 4 p.m. (German time) we will provide you with information about higher education opportunities in Passau and help you to get a real ‘feel’ for our university.

What can I expect?

• videos and at virtual information booths introducing our Master’s programmes
  • information on topics like applying/enrollment, studies abroad, doctoral studies, start-up support and sustainability at the University of Passau
  • live-chats with experts of our different departments to answer your questions
  • students and alumni of our University, sharing their first-hand experience

Get an overview of our virtual fair in advance from 31 January 2022 and it’s best to make a note of the live chat you would like to attend!

Kategorie(n): , , , , , , ,